FAQ's

Veelgestelde vragen

V: HOE LANG DUURT HET OM TE VERZENDEN?

A: onze magazijnen bevinden zich over de hele wereld. Voor bestellingen in de Nederland duurt dit normaliter 15 dagen. Voor de overige bestellingen duurt het maximaal 8 weken. Alle artikelen worden onderworpen aan een verwerkingsperiode voordat ze worden verzonden. 99% van de bestellingen verlaat binnen 2-3 werkdagen na betaling het magazijn. We zullen je per e-mail op de hoogte stellen wanneer jouw artikelen zijn verzonden.

V: WORDEN MIJN ARTIKELEN IN ÉÉN PAKKET VERZONDEN?

A: om logistieke redenen worden artikelen van dezelfde aankoop soms in afzonderlijke pakketten verzonden, zelfs als je een gecombineerde verzending hebt opgegeven. Houd hier rekening wel mee bij het ontvangen van de zendingen.

V: HOE KUNNEN JULLIE PRODUCTEN TEGEN DERGELIJKE ONGELOOFLIJKE PRIJZEN AANBIEDEN?

A: wij kopen de producten rechtstreeks vanuit onze fabriek of produceren ze zelf, zonder dat groothandelaren en tussenpersonen hun verdiensten op onze producten hoeven toepassen. Omdat we rechtstreeks van onze fabriek naar jouw huis verzenden, krijg je het hoogste kwaliteitsproduct tegen een ongelooflijke prijs!

V: HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

A: kies eenvoudig in het vervolgkeuzemenu op de productpagina jouw artikel en klik vervolgens op de knop VOEG TOE AAN WINKEL MANDJE! Volg de eenvoudige stappen om jouw bestelling te kunnen voltooien. We zullen jouw bestelling voorbereiden en je laten weten wanneer het onderweg is! 

V: HOE VEILIG IS MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE?

A: Myflexshop voldoet aan de hoogste industrienormen om wanneer je uitcheckt en koopt in onze online winkel jouw persoonlijke informatie te beschermen.

Jouw creditcardgegevens worden tijdens de verzending met SSL-technologie (secure socket layer) versleuteld, die op internet veel wordt gebruikt voor het verwerken van betalingen. Jouw creditcardgegevens worden alléén gebruikt om de gevraagde transactie te kunnen voltooien en worden vervolgens niet opgeslagen.

V: BIEDEN JULLIE EEN KWALITEITSGARANTIE OP DE PRODUCTEN DIE JULLIE VERKOPEN?

A: de producten en de service zijn onze prioriteit en als jij jouw product niet krijgt zoals je dat had verwacht, overwegen wij om het terug te nemen! Al onze producten worden kosteloos zorgvuldig geïnspecteerd.